top of page

Yoga & Arınma Tatili

Bingin Beach'teki villamızda sevgili Müge Özkan ile yoga yaparak geçirdiğimiz 5 gün ardından Ubud'un eşsiz doğasını ve meşhur Yoga Barn'da dünyaca ünlü eğitmenlerin yoga derslerini deneyimledik.

Müge Özkan

Müge'nin kaleminden;

"Bana göre yoga kişinin kendisiyle olan bağını arttıran, kişiyi  kendisiyle  çalışmaya yüreklendiren mükemmel bir pratik. Bu pratiği oyuncu bir tavırla, güçlü ve güvenli bir hale dönüştürüyorum."

Bu pratikleri bizim için Bali'ye taşıması deneyimimizi eşsiz kıldı.

Müge Özkan.jpg

Bingin'de konakladığımız villamız

Bingin Beach, Bali'nin nam-ı diğer "Tanrılar Adası"nın kargaşadan uzak olduğu kadar görülmeye değer bölgelerine de yakındır.

Burada şeflerimizin bizler için pişirdiği leziz vegan ağırlıklı yemekler, günde 2 yoga pratiği, masaj ve havuz keyfi dolu bir 5 gün geçirdik.

Bu seyahatimizde bolca serbest zaman bıraktık, böylece bazen hep birlikte bazen bireysel olarak Bali'yi gönlümüzde deneyimledik. Birimiz Bingin Training Club'ta boks antrenmanına katılırken, diğerimiz adadaki kadim dostumuz Araayy'dan masaj aldı. Bir akşam Uluwatu tapınağındaki ateş dansını izledik ve bir akşam yemeğimizi Seminyak'ta yedik.

Bu seyahatimiz de bir de fotoğrafçımız vardı, yakaladığı tüm muazzam anlar için Mert'e çok teşekkür ediyoruz. Buradaki 5 günümüzün tadı damağımızda, bir başka cennet olan Ubud'a gittik. Yoga Barn'da dünyaca ünlü eğitmenlerin yoga derslerine katıldık ve şehirdeki maymunlarla arkadaşlık ettik :)

Mert Can Doğan'ın kamerasından eşsiz anılarımız;

Mert'in daha fazla eserini görmek istersen Instagram hesabını inceleyebilirsin